Geztio logo

Vår digitala plattform Geztio byggs och levereras för:

  • Events/evenemang som vill skapa bra kundupplevelser samt optimera intäkter.
  • Turistdestinationer som vill attrahera och leverera maximalt värde till besökare samt lokala/regionala näringsidkare.

 

För vem passar Geztio?

  • Kommuner, städer eller andra destinationsaktörer som vill profilera sig samlat för invånare och besökare i webb och mobilapp, samt möjliggöra för lokalt/regionalt näringsliv, föreningsliv och offentlig sektor, att paketera och sälja sina tjänster.
  • Företag/organisationer som bedriver återkommande  eller once-in-a-life-time events och vill samla en enhetlig upplevelse med information, dialog och erbjudande där besökare samt arrangör och partners möts.
  • Förbund/klubbar som vill skapa en hållbar och värdefull relation med sina medlemmar och fans. Där information såväl unikt content, erbjuds medlemmar/fans tillsammans med att förbundet/klubben kan paketera erbjudanden från lokala eller regionala aktörer samt sponsorer (eller egen merchandise) och sälja det med nya/ökade intäktsströmmar som följd.

Läs mer på www.gezt.io

Geztio drivs under bolaget Destination Technology Sweden AB.

Tillsammans med oss på denna resa, med missionen att skapa mer framgångsrika events och destinationer i Sverige, Norden och sedan världen, är Lars-Börje “Bulan” Eriksson, OS-bronsmedaljör Super-G.